dimarts, 9 d’octubre del 2012

Drive i blogger:

Hola a tots, primer de tot m'agradaria començar explicant una útil funció m'ha ensenyat avui: com posar un document extret del google drive en el blog. Doncs bé, els passos serien que en primer lloc hauriem d'anar al document que volem mostrar, clicar artxiu, cliar publicar en web, fer publicació i seleccionar el text que apareix a la vinyeta, que és el codi HTML. Un cop fet això el següent pas és anar al document de blogger, i a la part superior esquerra marcar HTML (que significa que apareguin el codis html per tal de transformar i afegir coses) i allà enganxar el que previament haviem seleccionat. Per fer el quadre més gran canviem els tamany i posem: width="480" height="600". Per finalitzar i visualitzar el document enganxat em de cliar REDACTA, que és el boto que es troba a la part superior esquerra del document. Si això es fa correctament apareixar aixi:






En segon lloc podem fer el mateix que em fet anteriorment, però aquest cop amb una presentació. El procediment és el mateix, es tracta d'anar a artxiu, cliar publicar en web i un cop s'obra aquesta pestanyeta abans de seleccionar el codi HTML, s'ha de canviar el tamany a petit, per tal que quedi a la mida proporcionada; Anar a blogger enganxar-lo al document a la pestanya de HTML, i després per tal de veure el resultat clicar a REDACTA, que es troba com ja he dit abans a la part superior esquerra. Si ho em fet bé, el resultat seria aquest:





En tercer lloc farem la mateix operació pero aquest cop i insertarem un formulari. El procés en aquest cas varia una mica. Em d'obrir la pestanya de formularis, seleccionar insertar formularis en una pàgina web i acte seguit em de copiar el codi HTML i enganxar-lo al document del blogger. Aquí s'ha de fer un ajust que seria canviar l'amplada posant: width="400". Per acabar premeriem el botó de REDACTAR, i ja estaria.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada